sreda, 2. marec 2011

...kje je moje življenje?

Doma samevam, čeprav zelo zaposlena, mi še vedno ostane časa za premišljevat in tuhtat kaj, kako, zakaj...
Kaj dogaja z današnjim svetom? Vsi so zelo zagrenjeni, vsem se nekam mudi, nihče nima časa, da bi se ustavil in zaužil trenutek svojega življenja.
Kako lahko živimo tako življenje, prazno, brez radosti, tempirano, nasičeno z vsemi mogočimi nevšečnostmi...sestanki, delom, stresom, histeriji...
Zakaj sploh to dovolimo???
Od kar sem doma, mogoče pa preživet zadnje mesece na čakanju ni bilo tako napačno, sem spoznala pravo življenje usklajeno z mojimi štirinožnimi prijatelji. Uživanje v vsakodnevnih sprehodih, v igri, v bleščečih učkih, ki te obožujejo...to je pravo življeneje..
Ampak žal...v današnjem svetu tega si ne moremo privoščiti :(

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.