četrtek, 15. december 2011

Šola :(

Hmmm... kdo bi si mislil, da se bom vrnila v šolo ... :P


V mlajših letih sem si želela čimprej zaključiti to obdobje tako nepredvidljivo in polno sprememb, a sem se pol kar malce kesala... zakaj nisem šla naprej v šolo??? ...ker mi starši niso tega omogočili in so mi izbrali šolo, ki je bila za njih v redu, meni se pa je gabila in nisem imela nobenenga interesa, da bi jo speljala v čimboljši luči :(

Seveda, šolo sem zaključila, ampak z obljubo, da si čimprej poiščem delo... ampak življenje je vedno polno presenečenj in za vsakim vogalom te čaka nepredvidljiva situacija... ljubezen... otrok...

Ko sem na delu zvedela, da nas bodo dali na čakanje, je bila edina pozitivna nota prav ta, da bomo morali obvezno obiskovati tečaje, ki jih organizira država.

Takoj sem se pozanimala kaj vse nam nudijo tile tečaji in izbrala sem si ...

Juppy ponovno se vračam v šolo, sem si mislila sama pri sebi ...

In prav tako je bilo... maksimalno sem izkoristila kar so mi nudili in se naučila bazično uporabo excela... profesor, ki nam je predaval je bil zelo strpen, prijazen in prilagodljiv
( glede na to, daje imel pred saboj same take, ki nimajo pojma o pojmu )
...odprl se mi je cel svet ;) takoj po zaključenem tečaju sem si uredila vse položnice, jih vknjižila in ojojojjjoj... kakšne cifre... to kar samo sešteva, odšteva, množi... ja ja vse lepo in prav... ampak cifre minusa so pa bile kar presenetljive... in vprašaji nad glavo še večji... kakšna letna poraba... mobitel... luč... voda... davki... in kje je še vse ostalo... groza :( takoj sem zaprla razpredelnico, saj so bile cifre grozljive...

In seznanili so nas, da bomo morali še enkrat v šolo... tokrat na tečaj angleščine...

Naša profesorica pa je bila zelo zelo zanimiva... vstopila je prvi dan v razred in začela govoriti v angleščini, predstavila se je in nas začela spraševati kaj in kako... nekateri so jo kar debelo gledali in ji kar direktno povedali... mi ne štekamo pol k... nič... oppaaaaa... to bo še zanimivo...

Razdelili so razred in naredili dva nivoja in tako smo začeli s poukom...
Ure so kar bežale, saj smo se vedno zabavali in ogromno govorili, pripovedovali o svojem življenju, brali novice in podobno... skratka ure so bile zelo poučne, realne in zanimive...

In seveda, če se tako zabavaš... prej ali slej časa zmanjka in zadnji dan smo imeli izpit... poslovili smo se od naših sošolcev, upajoč, da se spet srečamo...

To je bil moj povratek za šolske klopi... zanimiv, navdušujoč... rada bi nadaljevala... no, bomo videli kako se bo vse razvijalo v bodoče :D

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.